NieuwsJaarverslag 2021

Algemene Ledenvergadering 15 november

Op dinsdag 15 november vanaf 19.00 uur organiseert Huurdersvereniging Patrimonium Veenendaal haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). We zouden het enorm fijn vinden om onze leden te mogen begroeten.

Op de ALV spreken we graag met onze leden over actuele ontwikkelingen en welke richting wij als belangenbehartiger op gaan. U leest er hier meer over Jaarstukken HVPV 2022 definitief.

Wat kunt u verwachten?
Tijdens deze avond kijken we terug op wat we hebben gedaan in 2021 en welke plannen er zijn voor de toekomst. Ook leggen we verantwoording af op financieel gebied, beantwoorden we uw vragen en horen we graag hoe u tegen de samenwerking aankijkt met de huurdersorganisatie van de, voormalig, Veenendaalse Woningstichting.

Na de pauze hebben we een zinvol en interessant programma. Hoe mooi is het dat we naast Johan Edens (hoofd van de energiecoaches ) ook Jan Baan (Veenvesters) enthousiast gekregen hebben om u mee te nemen in hun verhaal over energiecoaches en manieren om energie te besparen.
Ook hoort u meer over de visie op energiebesparing en over de duurzaamheidsplannen van Veenvesters.

We hopen dat deze actuele onderwerpen u aanspreken!

Waar en wanneer
Dinsdag 15 november, 19.00 uur.
De Regenboog
De Grote Pekken 11
3901 JB  VEENENDAAL
Aanmelden graag voor 8 november
Om te kunnen deelnemen is aanmelden verplicht. Het is erg eenvoudig; klik HIER  en vul uw gegevens in.
Na uw aanmelding ontvangt u een bericht waarin u eenvoudig de vergaderstukken kunt bekijken.